liveyourlife

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

There is only one thing that makes a dream impossible to achieve: the fear of failure.

Av Sofia Öberg - 1 maj 2013 16:15

Jag ska väl berätta vad det var som egentligen hände.

Jag har tidigare bott i Kumla men i December så flyttade vi hit till Östansjö, började ny skola. Och trodde väl att jag skulle få nya kompisar men så blev det aldrig!

Hamnade fel, Började röka. Började med dumheter. 

Sen var det väl det att jag slutade röka och då lämnade dom mig. Dom ville inte ha nått med mig att göra om jag inte var den som rökte. Jag började att skolka, förlorade allt i skolan.

Fick en stöd person. Blev osams med henne, bad henne dra åt helvete, skulle ha henne bara på torsdagar. Gjorde ingenting dom andra dagarna. 

Sen tog min bästa vän livet av sig och då brast allt! Jag slutade kämpa. Började röka igen. Slutade Äta. Började skada mig själv. Nej jag skadar mig inte nu!

Jag vet inte riktigt vad det var som hände sen. 

Slutade kämpa i skolan, gav upp helt. Har ingen hjälp längre. 

Visst jag har en psykolog men det hjälper tyvärr inte. 

Jag har tänkt många gånger att jag ska ge upp. 

Skita i allt. Lämna allt, 

Men skulle jag nu vilja göra det så hade jag gjort det för länge sen!

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Öberg - 1 maj 2013 15:03

Jag vet inte riktigt vart jag är påväg.  Efter allt som hänt så är jag nog fruktansvärt trasig. Jag går med ett fejkat leende. Skrattar för att folk ska tro  att jag är glad. Men jag ljuger. Jag ljuger varje dag! Killen som jag faktiskt var galet...

Av Sofia Öberg - 1 maj 2013 01:19

Vet nog inte ens själv varför jag gjorde den här bloggen Men det var nog mer för att kunna skriva av sig någonstans.  Någonstans där ingen stör sig på det jag skriver. Jag kan skriav fritt.  Men jag ska berätta lite kort om mig! Jag heter då So...

Presentation


Heter Sofia och jag blir 15 i sommar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards