liveyourlife

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Open your eyes and look at me~

Av Sofia Öberg - 1 maj 2013 01:19

Vet nog inte ens själv varför jag gjorde den här bloggen Men det var nog mer för att kunna skriva av sig någonstans. 

Någonstans där ingen stör sig på det jag skriver. Jag kan skriav fritt. 

Men jag ska berätta lite kort om mig!

Jag heter då Sofia och jag fyller år den 14 Augusti! 

Blir byxmyndig och skit då.

Piercing i läppen, svart/Brunt/lila hår.

171 lång.

Jag har skilda föräldrar så jag bor i Både Hallsberg & Östansjö. Men bor väl egentligen på heltid i östansjö.

Jag har gått om en klass så jag går i 7:an nu men går allt som vi vill så börjar jag gymnasiet nästa år!

Är helt enkelt skoltrött så jag bryr mig inte om skolan, och istället för att pusha mig så säger dom bara " Du kommer inte få några betyg".

Jag är som vilken tjej som helst bara att jag att med om en olycka!

Är dock i en depression just nu och jag försöker ta mig ur det men det är inte lätt.

Min Bästa vän eller bästa och bästa, hon var iallafall en nära vän. Hon tog livet av sig 8/3-13. 

Jag har väl gått igenom mer än vad man ska i min ålder. 

Slänger upp ett par bilder så att ni ser vem jag är!      


 
 
Ingen bild

Stefan Räjert

1 maj 2013 15:27

Jättefint, Sofia!
Följer Dig så mycket jag kan och stöttar så mycket det går, kram!

Sofia Öberg

1 maj 2013 15:35

Tack Stefan!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Öberg - 1 maj 2013 16:15


Jag ska väl berätta vad det var som egentligen hände. Jag har tidigare bott i Kumla men i December så flyttade vi hit till Östansjö, började ny skola. Och trodde väl att jag skulle få nya kompisar men så blev det aldrig! Hamnade fel, Började röka...

Av Sofia Öberg - 1 maj 2013 15:03

Jag vet inte riktigt vart jag är påväg.  Efter allt som hänt så är jag nog fruktansvärt trasig. Jag går med ett fejkat leende. Skrattar för att folk ska tro  att jag är glad. Men jag ljuger. Jag ljuger varje dag! Killen som jag faktiskt var galet...

Presentation


Heter Sofia och jag blir 15 i sommar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards